środa, 5 grudnia 2012

248. Done!







Zamówienie zrealizowane.
Ktoś jeszcze reflektuje? :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. hahahaha!
      Podoba mi się Twój tok myślenia.:D

      Usuń
    2. :) Od razu tam pejcze... Głodnemu chleb na myśli mój drogi :)

      Usuń
    3. Od razu głodny, już po kolacji ja, poza tym, nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek wykazywał podobne zainteresowania. Za dużo, koleżanko, za dużo tych kolegów i już Ci się zaczyna(my) plątać ;)

      (Co nie zmienia oczywiście fucktu, że ładny ten pejcz, ładny).

      Usuń
    4. Fuckt :) Nadmiar może szkodzić. Dlatego właśnie obecnie ograniczam się do jednego!!!

      Usuń
    5. Co kto lubi, co kto lubi.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam... Może na maila wybór kolorów itd?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To dzianinka :) Naszyjniki dzianinowe dla kuzynki mojej przyjaciółki.

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. I przepraszam, ale brałam już udział w tej zabawie odpowiadając na jakieś 40 pytań i szczerze mówiąc na czas jakiś mam już dość. Ale szczerze za nominację dziękuję.

      Usuń